Overslaan en naar de inhoud gaan
Map

What's Hot in Omnichannel

Deze What’s Hot draait helemaal rond omnichannel communicatie. Meer weten over hoe je een naadloze en geïntegreerde klantenervaring over alle kanalen heen opzet? Of ben je zelf thuis in omnichannel strategieën en wil je die kennis graag delen? Kom dan je netwerk en business uitbreiden tijdens deze What’s Hot in Omnichannel bij Umbrosa in Roeselare.

What's Hot?

Op zoek naar nieuwe inzichten in hot topics? En meteen zien hoe collega-bedrijven die inzichten in hun business gebruiken? En er tegelijk zelf business uit halen of de juiste partner vinden om jouw bedrijf te laten groeien? Dan zit je goed met What’s Hot. 

In de reeks What’s Hot krijg je de kans om bij bedrijven achter de schermen te kijken, je kennis uit te diepen en een inspirerende praktijkgetuigenis over een hot topic te horen. We sluiten af met een heel gerichte speeddate, waarbij we vraag en aanbod samenbrengen. 

Gratis en exclusief, met een heerlijk ontbijt in een inspirerende setting: je kennis opschalen, sales binnenhalen of nieuwe partnerships opzetten was nog nooit zo aangenaam én efficiënt!

What's Hot in Omnichannel?

Op 31 mei zijn we voor What’s Hot in Omnichannel te gast bij Umbrosa in Roeselare, een voorbeeldbedrijf als het gaat om het implementeren van naadloze internationale omnichannel strategieën. Onder de begeleiding van Nic Vermaut, de vooraanstaande expert van Well Communications, verkennen we de nieuwste trends, delen we inzichtelijke cases en praktische tips die jouw bedrijf zullen transformeren. 

Waarom Omnichannel?

In een tijd waar de klantreis complexer is dan ooit, staat of valt succes met het bieden van een naadloze en geïntegreerde ervaring over alle kanalen heen. Omnichannel gaat verder dan multichannel door niet alleen aanwezig te zijn op meerdere platforms, maar deze ook op een coherente manier met elkaar te verbinden. Dit zorgt voor een verhoogde klantentevredenheid, sterkere klantenbinding en uiteindelijk een verhoogde verkoop. 

Voor wie is dit event?

Of je nu een fabrikant bent die direct wil communiceren met eindgebruikers, of een distributeur die zoekt naar manieren om effectiever met je klanten te communiceren en zo nog meer toegevoegde waarde wil leveren: de inzichten die je tijdens dit event opdoet, zijn van onschatbare waarde. Je leert niet alleen waarom een omnichannel aanpak essentieel is in de hedendaagse markt, maar ook hoe je deze succesvol implementeert binnen jouw organisatie. Ook bedrijven die zich bezighouden met het implementeren van tools, diensten en producten ter optimalisatie van een omnichannel aanpak, zijn meer dan welkom!

Programma

  • 8.00 uur: Ontvangst met ontbijt en verwelkoming door Voka West-Vlaanderen 
  • 8.30 uur: Voorstelling Umbrosa en hun omnichannel aanpak door zaakvoerder Christophe Haemers 
  • 8.50 uur: Inhoudelijke stuk rond Omnichannel door Nic Vermaut van WELL Communications 
  • 9.15 uur: Fast Pitch 
  • 9.30 uur: Afsluitend netwerkmoment met ontbijt

Voor wie?

What’s Hot is bedoeld voor zowel grote ondernemingen als kmo’s en solo-ondernemers. Deze What’s Hot in Omnichannel richt zich specifiek tot: 

  • Vraagzijde: productiebedrijven, fabrikanten, distributeurs, tussenhandel, groothandel
  • Aanbodzijde: webopbouwers, websitebouwers, e-commerce dienstverleners, pakjesdiensten, softwareontwikkelaars, ...

Contactpersoon

Bruno Delaere

Member Services/Relatiebeheer

Adres

Umbrosa
Beversesteenweg 565b
8800 Roeselare

Wanneer

Prijs

Deelname aan dit evenement is gratis en exclusief voor Voka-leden.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Kosteloos annuleren kan enkel per mail naar renate.vandenbulcke@voka.be en dit uiterlijk tot 2 werkdagen voor aanvang van het evenement. Bij laattijdige annulatie wordt een no show-fee van 30 euro aangerekend. 

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier jouw vraag