Op 20 september nodigen we sales en marketing professionals uit voor de eerste editie van Voka's Smarketing Event. Laat je inspireren en ga samen op zoek naar dé perfecte synergie tussen beide teams.
De dynamiek tussen de sales- en marketingafdelingen van bedrijven is een verhaal dat al even oud is als de bedrijfswereld zelf. Omgaan met verschillende doelen en verwachtingen is soms een uitdaging. Methodes en communicatiestijlen durven al eens botsen. En de weg naar een samenwerking die echt werkt voor de beide afdelingen ligt af en toe bezaaid met frustraties en misverstanden. Met - aan de ene praktische kant - de salesfocus op klant en transactie versus de strategische, planmatige kant van marketing met meer merkfocus. Dat het ook anders kan én moet, zijn we ons maar al te bewust van. Wij nemen je tijdens deze dag mee in de wereld van sales & marketing.
Praktisch
- 09.00 tot 09.30 uur: ontvangst met koffie en versnaperingen
- 09.30 tot 10.00 uur: introductie door Voka Oost-Vlaanderen
- 10.00 tot 11.00 uur: keynote
- 11.00 tot 12.00 uur: panelgesprek
- 12.00 tot 13.00 uur: lunch
- 13.00 tot 16.00 uur: workshops
- 16.00 tot 17.00 uur: netwerkdrink
Sales en marketingmedewerkers-, -managers en -directors
Sprekers
Maak kennis met Guido Everaert, een vooraanstaande expert in storytelling met meer dan 20 jaar ervaring in marketing en communicatie bij toonaangevende bedrijven zoals Nielsen en Ogilvy. Als auteur van 'Storytelling, Verhalen maken merken', deelt Guido zijn diepgaande inzichten en passie voor het creëren van boeiende verhalen die merken versterken. Hij neemt je tijdens zijn inspirerende keynote me over het cruciale belang van storytelling.
Lore Ott is marketingmanager bij digital product studio In The Pocket. Samen met haar 3-koppig marketingteam vertaalt ze de bedrijfsstrategie naar een marketingaanpak. Haar belangrijkste doelstelling is om awareness te bouwen rond In The Pocket en ervoor zorgen dat we top of mind zijn bij hun huidige en nieuwe klanten. In The Pocket is het perfecte voorbeeld van een onderneming waarbij sales en marketing in harmonie samenwerken. Dé ideale persoon dus om veel tips en tricks van op te steken tijdens het panelgesprek.
Wim De Vilder, die meer dan 20 jaar ervaring heeft met presenteren voor een groot publiek, geeft je met tips en oefeningen de mogelijkheid om je vaardigheden in presentatie naar een hoger niveau te tillen tijdens zijn workshop.
Als een van de partners binnen Minds&More weet Wim als geen ander hoe KMO’s en grote bedrijven te helpen met hun commerciële uitdagingen.
Jozefien De Feyter heeft sinds jaar en dag een passie voor sales en persoonlijke ontwikkeling. Tijdens haar workshop neemt ze je mee in het belang van duurzame klantenrelaties te onderhouden.