Recruiters worden hoe langer hoe meer ook marketeers. Bouwen aan employer branding, mensen bereiken en overtuigen, en daarvoor technologie inzetten: rekruteren is een brede marketingmix geworden.
LinkedIn en AI spelen daarin een steeds belangrijkere rol. LinkedIn is een handig kanaal om je werkgeversmerk op de kaart te zetten, en werken met AI is een grote efficiëntiewinst. Combineer dat met een warme en persoonlijke benadering van potentiële kandidaten, en je hebt de juiste cocktail voor een sterke rekrutering.
Als recruiter kan je leren spelen met LinkedIn als platform en AI als katalysator. In deze opleiding deelt Thomas Bertin (Winger Academy) al z’n expertise over rekruteren via LinkedIn. Hij helpt je de code te kraken om je werving een boost te geven.
Programma
23 mei, van 10.00 uur tot 12.00 uur
Online, via Zoom
Hybride recruitment, wat is dat? Welke rol speelt LinkedIn in jouw employer branding? Je leert hoe je met personal branding een krachtig profiel opbouwt.
28 mei, van 14.00 uur tot 16.00 uur
Online, via Zoom
We evalueren je persoonlijke profiel(en) en leggen de focus op online netwerken. We bekijken praktische strategieën om waardevolle relaties uit LinkedIn te halen.
4 juni, van 14.00 uur tot 16.00 uur
Online, via Zoom
Content marketing werkt het allerbest. In deze sessie staan we stil bij posts die écht impact maken op LinkedIn. Je krijgt praktische tips over hoe je het algoritme positief kunt benutten.
18 juni, van 13.30 uur tot 16.30 uur
Fysiek, Voka - Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland
Tijd om je opgedane kennis in de praktijk te brengen. We delen best practices met elkaar en oefenen op de LinkedIn-recruitmentcode. Ook advertenties op LinkedIn komt aan bod. Kroon op het werk? Een welverdiend certificaat!
Voor wie?
Recruiters die sterker willen werven via LinkedIn.
Toegankelijkheid
Heb je nood aan specifieke assistentie of kunnen we dit event toegankelijker voor je maken? Stuur je opmerking mee in bij je inschrijving en we bekijken in samenspraak de mogelijkheden.