Je merk écht op de kaart zetten zonder gigantische budgetten of trendy consultancy? Dat kan je zelf, met 7 inzichten die jouw merk onmisbaar maken in de ogen van je klant.
Als je de woorden 'marketingcampagne' en 'branding' hoort, zie je het vaak al van ver aankomen. Een dure grap, met veel hip jargon maar zonder garanties. Maar dat hoeft niet zo te zijn. Met een paar slimme brandhacking-technieken (sorry, hip jargon!) doe jij wat veel grote merken je al voordeden: een emotionele band opbouwen met je klant en zo onmisbaar worden in z'n leven.
Hoe dan? Aan de hand van 7 cruciale inzichten. Met authenticiteit, waarde en emotie bouw je aan een sterk merk, ver voorbij gewone 'marketing'. Digitalisering en sociale platformen verlagen de drempel alvast om je boodschap breder dan ooit te verspreiden. En hoe je dat effectief doet? Dat ontdek je in deze opleiding.
Wat mag je verwachten?
In 3 uur wandelt merkstrateeg Stef Verbeeck je door de 7 concepten uit zijn boek Brandhacking. Als partner bij Pavlov heeft hij een grondige expertise in merkstrategie, -beleving en -identiteit.
Voor wie?
Marketing- en commerciële professionals of zaakvoerders die hun merk sterk in de markt willen zetten.
Toegankelijkheid
Heb je nood aan specifieke assistentie of kunnen we dit event toegankelijker voor je maken? Stuur je opmerking mee in bij je inschrijving en we bekijken in samenspraak de mogelijkheden.